اعتبارسنجی کد ملی، به مظور جستجو و مطابقت آن در لیست پرسنل سازمان طرف قرارداد که از قبل در سیستم ثبت شده است، صورت می پذیرد.
در صورت مطابقت کد ملی شما و لیست پرسنل ثبت شده سازمان طرف قرارداد، ادامه ثبت نام شما میسر خواهد بود؛ در غیراینصورت ادامه ثبت نام امکانپذیر نمی باشد.
در صورت اطمینان از عضویت خود در لیست پرسنل سازمان مورد نظر و دریافت پیغام خطای «کد ملی وارد شده در سامانه ثبت نام موجود نمی باشد»، با فشردن دکمه ثبت کد ملی، نسبت به ارسال اطلاعات خود به قسمت پشتیبانی شرکت اقدام و از طریق پیامک منتظر دریافت تایید امکان ثبت نام خود بمانید. کارشناسان شرکت پس از بررسی و مطابقت مجدد، کد ملی شما را به لیست اضافه خواهند نمود.