به گزارش روابط عمومی شرکت همیاران شمال شرق، جلسه ارائه گزارش عملکرد سال ۱۴۰۴ این شرکت با حضور مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، مدیرعامل و کارکنان شرکت همیاران شمال شرق برگزار شد.
در این نشست، مدیران حوزههای مختلف شرکت همیاران شمال شرق، گزارشی جامع از اقدامات، پروژههای اجرا شده، دستاوردها و چالشهای سال ۱۴۰۴ را ارائه دادند. در این گزارشها به شاخصهای بهرهوری، اجرای طرحهای توسعهای و تلاشهای صورت گرفته برای تحقق اهداف کلان شرکت همیاران پرداخته شد.
در ابتدای این نشست، مدیرعامل شرکت همیاران شمال شرق با قدردانی از حمایتهای مدیرعامل سازمان ، بر تعهد تیم همیاران برای ارتقای کیفی پروژهها تأکید کرد و گفت: تیم همیاران با رویکردی تحولخواهانه و با تکیه بر توان تخصصی همکاران، تمام توان خود را برای اجرای دقیق سیاستهای سازمان به کار بسته است. سید محمد اصغرزاده موسوی افزود: تمرکز اصلی ما در سال جاری، افزایش بهرهوری، کاهش هزینههای غیرضروری و ارتقای حداکثری رضایتمندی مدیران شهری و کارفرمایان است.
در ادامه، مدیرعامل سازمان همیاری نیز ضمن قدردانی از تلاشهای بدنه اجرایی و مدیریتی شرکت، عملکرد سال گذشته را درخشان و قابل تقدیر ارزیابی کرد و اظهار داشت: شرکت همیاران شمال شرق به عنوان بازوی اجرایی سازمان، نقش کلیدی در پیشبرد اهداف توسعهای سازمان دارد. دکتر ابوالفضل طیبی افزود: ارائه شفاف گزارش عملکرد نه تنها به ارزیابی دقیق فعالیتها کمک میکند، بلکه زمینه را برای شناسایی نقاط قوت و فرصتهای جدید فراهم میسازد. وی در ادامه با اشاره به اهمیت سرعت و دقت در انجام پروژهها عنوان کرد: رویکرد ما در سال پیشرو، تسهیل فرآیندها و پاسخگویی هوشمندانه به نیازهای مخاطبان است و انتظار داریم با تحلیل دقیقِ عملکرد گذشته، رویههایی را در پیش بگیرید که ضمن افزایش بهرهوری، مسیر خدمترسانی به جامعه هدف را کوتاهتر و مؤثرتر کند.